داریم میریم واکسن شش ماهگی بزنیم😞سخته؟

۱۰ پاسخ

بچه من اذیت شد .

نفس ۲ روز تب خفیف داشت

انشاالله که سبک باشه براش♥️

واسه ما ک سخت بود 🥴

پسر من که خیلی اذیت شد انشاالله بچه شما اذیت نشه

واس پسرمن ک اصن سخت نبود😊

منم باید ۵ ام بزنم

نه اتفاقا سخت نبود اصلا

نه عزیزم سخت نیست

نمی‌دونم نزدم

سوال های مرتبط

مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان 🩵🩵آریا🩵🩵 مامان 🩵🩵آریا🩵🩵 ۱۶ ماهگی