چیزی که من مطالعه کردم برای زایمان طبیعی از هفته ۶ تا ماه ۶ جواب میده
برای سزارین هم از هفته ۸ تا ماه ۶ جواب میده
بعضیا دکتراهم میگن برای سزارین بلافاصله میشه بست ولی احتمال عفونت بخیه و درد و بالا میبره نباید اصلا سفت ببندی
من همین الان هم میبندم چند ساعت شلوارامراحت تر میره تو تنم
الان دیگه دیره واسه بستن
۱۵ تا ۲۰ روزگی باید میبستی.
بچه دومم هست دومی سز بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.