۴ پاسخ

چیزی که من مطالعه کردم برای زایمان طبیعی از هفته ۶ تا ماه ۶ جواب میده
برای سزارین هم از هفته ۸ تا ماه ۶ جواب میده

بعضیا دکتراهم میگن برای سزارین بلافاصله میشه بست ولی احتمال عفونت بخیه و درد و بالا میبره نباید اصلا سفت ببندی

من همین الان هم میبندم چند ساعت شلوارام‌راحت تر میره تو تنم

الان دیگه دیره واسه بستن
۱۵ تا ۲۰ روزگی باید میبستی.

بچه دومم هست دومی سز بودم

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی