۷ پاسخ

مثلا چند بسته؟
پوشک خیلی زود به زود تموم میشه
مخصوصا شماره ۱تا۳
از یک تا ۳ هم زود به زود رشد میکنن بعد ۴ خیلی طول می‌کشه

ن عزیزم دو بخر

من پسرم ۳۶۰۰ دنیا اومد تا ۱ ماهگی یک بستم رد مینداخت
بستگی به رون پای بچه داره

پسر منم دوروزه الان یک تنگش شده و رو پاش رد میندازه

20 روز
ببر عوض میکنن

مولفیکس خیلی قواره اش ریزه بچه‌ من تا ۲۰ روز پوشید

دختر منم سه و پونصد بود سایز یک براش تا قبل یک ماه کوچیک شد سایز دو بستم منم زیاد گرفته بودم سایز ۲ الان خیلی وقته کوچیک شده ولی مجبوری میبندم دیگه

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی