۴ پاسخ

نداره خداروشکر لطفا برا نی نی منم دعا کن نداشته باشه فردا جوابش میاد

جلوش زده رنج نرمالش از ۰/۳ تا ۸ که برا دخترت ۵/۴۵. بین ایناست ک نرماله و تیروئید نداره خداروشکر

نه فک کنم آزمایشش اوکیه

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی