۸ پاسخ

یه حموم ببرش شاید بهتر بشه

دختر منم همینجور شده. اگ ب بقیه جاهای بدنش هم زده ویروسه. توی دهن و دست و پا هاشم ببین.

پسر منم دقیقا اینشکلی شد
برا پسرم پماد زدم خوب شد عکسشو ب دکتر فرستادم پماد داد ولی نگفت چیه

ای جانم ببرش دکتر بچه اذیت نشه

انگاری نیشه حشره کک هست

ی قرمز دیگ رو بازوش بود کم رنگ شده الان

احتمالش هست حتماببرش دکتل

ب نظرم ب دکتر نشون بده

سوال های مرتبط

مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی