۶ پاسخ

ایستاده پی پی میکنه؟

من پسرم برا پی پی ایستاده انجام میده هم اینکه از پی پی خودش می‌ترسه یکم انجام میده بعد دیگه خودش نگه میداره گریه میکنه بشور ک نبینه هرچقد توضیح میدی فایده نداره رو اعصابم

منم اینجور بود الان یکم خوب شده بیشتر میشینه جلوش میشینم وقتی میخاد دستشویی کنه میگمش بشینم جیش کنم دیگه کم کم یاد گرفت بعضی وقتا هم جیش تند داره نه سرپا میکنه😂😂

تشویق کن دست بزن بگو بشین بعد که نشست دست جیغ هورا یجور هیجانشو ببر بالا

خودت نشستی ببینه ؟؟
نمادین بشین و توضیح بده که اینطور باید کارمون رو انجام بدیم

سرپاش بگیرم

سوال های مرتبط