عزیزم اگه ناشتا گرفته باشی باید بین ۷۵ تا ۹۵ باشه اگه یکساعته گرفتی باید بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ باشه من چون خودم دیابت داشتم از بچگی دیگه حفظم اینا رو😅
منم وقتی قندم میفته حالت تهوع سرگیجه و یه لرزی تو دستام میاد
خیلی نه ولی پایینه
عزیزم زیر ۷۰ خیلی پایین میشه ۱۰ دقیقه بعد از این دوباره قند خونتو چک کن اگر سرگیجه حالت تهوع ضعف تپش قلب داری فوری برو اورژانس یک لیوان شیر بادوتا خرما پنیر وگردو بخور و بعدش برو دکتر
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.