خیلی پایینه قندم؟ 😥😥

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم اگه ناشتا گرفته باشی باید بین ۷۵ تا ۹۵‌ باشه اگه یکساعته گرفتی باید بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ باشه من چون خودم دیابت داشتم از بچگی دیگه حفظم اینا رو😅

منم وقتی قندم میفته حالت تهوع سرگیجه و یه لرزی تو دستام میاد

خیلی نه ولی پایینه

عزیزم زیر ۷۰ خیلی پایین میشه ۱۰ دقیقه بعد از این دوباره قند خونتو چک کن اگر سرگیجه حالت تهوع ضعف تپش قلب داری فوری برو اورژانس یک لیوان شیر بادوتا خرما پنیر وگردو بخور و بعدش برو دکتر

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری