خانما من قندم خیلی پایینه نه؟

تصویر
۳ پاسخ

خوشبحالت نه به ما نه به تو ، چیکار میکنی اینقدر پایینه

آره عزیزم قند ناشتات خوبه ولی بقیش پایینه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی