۲۷ پاسخ

من ۲۳ هفته یکم حس کردم

من ۲۴ هفته حس کردم قدامی

عزیزم منم قدامیه جفتم
تازه از اول همین هفته حس کردم
اصلا اصلا استرس نگیر، نگران هم نباش
جفت چون جلوی بچه‌ست عین ضربه‌گیر عمل میکنه و شما حرکتا رو حس نمیکنی
با خیال راحت این یکی دو هفته رو هم بگذرون تا حسابی بعدا از کنسرت گذاشتناش لذت ببری😍😍

منم قدامی ام چندروز بود روزی یکبار می‌فهمیدم حالا الان سه روزه خبری نیست🥲 سر پسرم خلفی بودم از ۱۶ هفتگی هرروز حسش میکردم

منم جفتم قدامیه هنوز حسش نکردم

عزیزم منم هنوز حس نمیکنم نگران نباش

منم قدامی تازه از هفته ۲۶ متوجه شدم قبلش شبیه مور مور شدن و نبض بود

من قدامی 18

منم تازه تازه دارم لگد هاشو حس میکنم عزیزم به خودت استرس نده از این به بعد آروم آروم حس میکنی هنوز جفتم قدامی وبچم بریچه ❤️

😐هر کس ی جوره چ ربطی داره بعد شما توهفته 20هستی زوده هنو نگران نباش بعد یهو حس نمیکنی ک نم نم ریز ریز

عزیزم منم قدامیم از ۲۲هفته تازه بعضی اوقات حسش میکنم مثل لیز خوردن یا نبض زدن منم تو حسرت اینم از اون ضربه هایی ک مامانا میگن تجربه کنم نگران نباش
الان دوستمم قدامیه ولی چون شکم دومشه تو بیست هفته اولین حرکتشو واضح حس کرده

من خلفی ۱۷ هفته تکون نمیفهمم

منم قدامی ام الان تازع یکم یوقتای حس میکنم اونم ضعیف
وگرنه لگد واضح اصن 🙄

من قدامیه از ۱۶ هفته حسش میکنم

عزیزم اونایی ک خلفین زوتر حس میکنن اونایی ک قدامین دیر تر حس میکنم استرس نده ب خودت

عزیزم من قدامی هستم از ۱۸ قشنگ متوجه حرکاتش بودم
بدن با بدن فرق داره خودتو ابدا با کسی مقایسه نکن خیلی از قدامیا۲۴_۲۵ به بعد میفهمن

منم قدامی ام حس نکردم

من خلفی از ۱۸ هفته تکوناش و حس کردم

قدامی دیرتر از خلفی حس میکنه
من خلی بودم ۲۲ هفته حرکت واقعی و محسوس حس کردم
تازه شما قدامی نگرانی نداره اصلا

منم جفتم قدامی هنوز چیزی نفهمیدم

من قدامیم ۲۲ هفته فهمیدم نگران نباش هنو وقت هس

چ نگرانی واقعا...من ۲۴هفته فهمیدم بچه اول کلا ادم دیرترمیفهمه

منم جفتم قدامیه اصلا حرکتی حس نمیکنم.

منم قدامیم و هنوز حس نکردم💔

اوو من سرکیان ۲۵ هفته فهمیدم

من خلفی بود ۱۹ هفته حس کردم قدامی میگن دیرتر حس میکنی

نه نگران نباش من بچه اولم قدامی بود ۲۵ هفته فهمیدم

سوال های مرتبط