گریه میکنه قطعا ولی اونقدری سخت نیس که ۴ روز هر روز صبح ساعت ۷ میومدن از بچه تازه دنیا اومده ی من ازمایش میگرفتن.در عین حال هم دو بار تو این ۴ روز انژوکت به دستش زدن.
بمیرم برا بچم.💔
والا از بچه ۲ روزه منگرفتن چندین بار خب گریه میکنه ولی سخت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.