۲ پاسخ

گریه میکنه قطعا ولی اونقدری سخت نیس که ۴ روز هر روز صبح ساعت ۷ میومدن از بچه تازه دنیا اومده ی من ازمایش میگرفتن.در عین حال هم دو بار تو این ۴ روز انژوکت به دستش زدن.
بمیرم برا بچم.💔

والا از بچه ۲ روزه من‌گرفتن چندین بار خب گریه میکنه ولی سخت نیست

سوال های مرتبط