۶ پاسخ

اگه راحت رگ پیدا کنه نه اذیت نمیشه نهایت ی دقیقه کار داره

یه جای خوب ببر
دختر من ۶ روزگی و پنجاه روزگی آزمایش خون داد و خیلی راحت بود

دختر من ٢٠ روزگي داد فقط يه نق نق كرد ، دخترت ميفهمه اين سن ديگه ولي نترس چند ثانيه س

تحقیق کن قبلش جای خوب ببر که نمونه گیر مخصوص نوزاد داشته باشن که بتونه رگ پیدا کنه بچه اذیت نشه

همون لحظه که سوزن می‌ره توی دستش درد داره دیگه. بعدش حواسشو پرت می‌کنین یادش می‌ره.

اذیت ک بالاخره درد داره ولی نترس بچه های نارس ک بزور رگ پیدا نیکنن ازشون چی دخترمن سه روزگی بستری شد برای زردی روزی دوبار ازش خون میگرفتن نگران نباش میگذره

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی