نه خیلی راحته فقط موقع ختنه کردن اذیت میشه
فقط تا جیش اول و دوم بعدش دیگه راحت راحتی
پسرمو با حلقه ختنه کردیم دوبار جیش کرد دیگه اذیت نشو بعد۷روز افتاد
موقع ختنه سخته،بعد جیش اول دیگه چنان اذیت نداره.
ن اصلا سحت نیس من پسرم ۴۰روزگی ختنه کردم اصلا نفهمید فقط موقع ختنه کردن یکم گریه کردتمام
من ب روش حلقه ختنه کردم .نه روز شده نیوفتاده
بنظرم سنتی بهتره دو سه روزه خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.