خانما ختنه کردن سخته؟؟؟بچه خیلی اذیت میشه؟؟؟

۶ پاسخ

نه خیلی راحته فقط موقع ختنه کردن اذیت میشه

فقط تا جیش اول و دوم بعدش دیگه راحت راحتی

پسرمو با حلقه ختنه کردیم دوبار جیش کرد دیگه اذیت نشو بعد۷روز افتاد

موقع ختنه سخته،بعد جیش اول دیگه چنان اذیت نداره.

ن اصلا سحت نیس من پسرم ۴۰روزگی ختنه کردم اصلا نفهمید فقط موقع ختنه کردن یکم گریه کردتمام

من ب روش حلقه ختنه کردم .نه روز شده نیوفتاده
بنظرم سنتی بهتره دو سه روزه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مهراد😍 مامان مهراد😍 ۸ ماهگی
مامان توماج مامان 
وجوجه مامان توماج مامان وجوجه هفته نوزدهم بارداری