نه خداروشکر
اره پسره ی هفته کلا گریه با گریهاش حالم بد میشدامیدوارم هیچ بچه ای اینجوری درد نکشه
نه خداراشکر پسر من خیلی اذیت نشد ،همونجا که آمپول بی حسی را زدن گریه کرد بعدش دردش با استامینوفن کنترل شد
آره هم موقع زدن امپول
هم بعدبیحسی
نه عزیزم فقط موقع جیش میکرد اذیت میشد
نه فقط ۱۲ ساعت اولش یکم بی تاب بود
اره 15 روزش بود ختنه كردم از وقتي تموم شد تا رسيديم خونه ي بند گريه شديد ميكرد ولي بعدش ديگ گريه نكرد اوكي بود
ن اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.