خانما پسرای شمام موقع ختنه خیلی گریه کردن

۳ پاسخ

منم اول اردیبهشت میرم

اره عزیزم طبیعیه
ولی خیلی ناراحت کننده ست
حتما هر ۴ ساعت بهش پاراکید بده

همون موقع که جیش اول رو میخواد بکنه

سوال های مرتبط

مامان فراز کوچولو مامان فراز کوچولو ۱۴ ماهگی