سلام عزیزم
گروه زدم تو بله اگه مایل بودی پیام بده لینک بدم
@atefeh6731
یکم سخته چون پا زیاد میزنه
من دو ماهگی کردم
من دو هفته س پسرمو ختنه کردم دقیقا 3 ماه و بیست روزش بود
دو تا سه ساعت اذیتن بعد از اون اصلااااا
من 17روزگی ختنه کردم
یکم دیر کردی ولی دیگ دیر نکن زودتر ببر
چون بچه زیاد دست وپا میزنه
من ۲ماه و نیم لیزری ختنه کردم دردش خیلی کم بود
من چند روز دیگه میبیرم
سوال منم هست منم ختنه نکردم پسرمو نمیدونم چرااصلا دوست ندارم ختنه بشه😫
من انجام دادم به روش حلقه ۲۴ ساعت خیلی اذیت میشه بعدش کم نه زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.