۹ پاسخ

سلام عزیزم
گروه زدم تو بله اگه مایل بودی پیام بده لینک بدم
@atefeh6731

یکم سخته چون پا زیاد میزنه
من دو ماهگی کردم

من دو هفته س پسرمو ختنه کردم دقیقا 3 ماه و بیست روزش بود
دو تا سه ساعت اذیتن بعد از اون اصلااااا

من 17روزگی ختنه کردم

یکم دیر کردی ولی دیگ دیر نکن زودتر ببر
چون بچه زیاد دست وپا میزنه

من ۲ماه و نیم لیزری ختنه کردم دردش خیلی کم بود

من چند روز دیگه میبیرم

سوال منم هست منم ختنه نکردم پسرمو نمیدونم چرااصلا دوست ندارم ختنه بشه😫

من انجام دادم به روش حلقه ۲۴ ساعت خیلی اذیت میشه بعدش کم نه زیاد

سوال های مرتبط