همون اولش بعدش نه
من پسرم ۳۵روزگی ختنه کرد گریه شدید فقطواسه بی حسی بود چن ساعت بعدش هم یه گریه واسه جیشش .. بقیش دیگه اوکیبود بیفرارینمیکرد خداروشکر
۷روزگی ختنه شد در حد چندساعت اذیت شد
روز اول یکی دوبار گریه بد کرد اما بعدشم خوب بود ولی باید مواظبم باشی دیگه بالاخره جسم خارجی درد داره.
روز اول اره بعدش نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.