۵ پاسخ

۳ماه ختنه کردم اذیت ک میشه همه بچه ها
ولی کوچیکتز کمتر زور دارن پا تکون بدن
بزرگتر میشه زورش بیشتر نیاید دوسه روز ضربه بزنه پاش ببنده یا برگرده بخوایه روش

من واقعا خداروشکر میکنم ک ۳۰ روزگی ختنه کردمش
چون پسری هستش ک همش برمیگرده رو ب شکمش و خیلی تکون میخوره

من که دکتر گفت بعد یکسالگی

پسرمو دقیقا ۳ ماهگی ختنه کردم، بیمارستان صارم
خیلی خیلی راضی بودم خداروشکر اصلا اذیت نشد

هر روز که میگذره بیشتر میفهمه و بیشتر اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی