از واکسن چهار ماهگی بگین چطور گذشت🥲

۶ پاسخ

سختتر از دوماهگی بود

خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد

خوب بود تب نکرد روز اول هر ۴ساعت و روز دوم هر ۶ساعت حتما استامینوفن بده

واکسنو اگه بموقعه استا بدی اصلا درد نداره و زودی خوب میشن

واکسن دو ماهگی پسرم سبک تر بود تا ۴ ماهگی ۴ ماهگی بیشتر پاهاش درد میکرد

وایی پنج روز دیگه باید بزنیم 🥺

سوال های مرتبط

مامان آرسين💙 مامان آرسين💙 ۱۶ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی