از واکسن چهار ماهگی بگین خانوما

۲ پاسخ

مثل دوماهگی بود تنها فرقی که برای من داشت بعد از واکسن ۴ ماهگی برای شیرخوردن یه هفته ای اذیت میکرد کم کم درست شد

راحت تر از ۲ ماهگی بود. توی بهداشت بغد واکسن پاراکید دادم، تب نداشت. یکم نق زد ۲-۳ روز ‌و باد دیگه همه چیز خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی