۵ پاسخ

من امروز زدم کلا متنفرم از واکسن زدن ولی مجبوریم

لعنت ب واکسن ۴ماهگی خیلی واسه پسرم سنگین بود اذیتش کرد خیلییی
همه میگفتن سبکه ولی خیلی اذیتش کرد پسرم🥲

دختر من تب نکرد ولی شب اول اذیت داشت گریه میکرد

برای پسر من سخت نبود
فقط یه مقدار تبش بالا رفت ک اونم با قطره پاراکید کنترل کردم زود به زود میدادم وقتی تبش بالا میرفت فقط همون شب یکم تب کرد،سخت نیست اصلا

سبکه ب خودت استرس نده فقط قطره استامینوفنشو سر ساعت بده نه بچه اذیت میشه نه شما

سوال های مرتبط

مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۴ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی