من امروز زدم کلا متنفرم از واکسن زدن ولی مجبوریم
لعنت ب واکسن ۴ماهگی خیلی واسه پسرم سنگین بود اذیتش کرد خیلییی
همه میگفتن سبکه ولی خیلی اذیتش کرد پسرم🥲
دختر من تب نکرد ولی شب اول اذیت داشت گریه میکرد
برای پسر من سخت نبود
فقط یه مقدار تبش بالا رفت ک اونم با قطره پاراکید کنترل کردم زود به زود میدادم وقتی تبش بالا میرفت فقط همون شب یکم تب کرد،سخت نیست اصلا
سبکه ب خودت استرس نده فقط قطره استامینوفنشو سر ساعت بده نه بچه اذیت میشه نه شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.