۳ پاسخ

شرکتشون فرق داره فقط
هر دو یک محصول هستن از شرکت های مختلف تولید شدن
هر دو هم مدل های مختلفی دارن
در واقع ۳ تا شرکته ک این محصول رو تولید میکنه لیدی میل و فست میل و اپتامیل یا اپتی میل

فست ميل هم خوشمزه تره و هم پروتئينش بالاست اما ليدي ميل ويتامين هاش بيشتره براي همين خيليا طعمش دوست ندارن بستگي به نظر دكترتون داره كدوم تجويز كنه من چون مولتي ميخوردم بالا مياوردم دكترم بهم فست ميل پپتايد داده كه پروتئين بالاتر و ويتامين پايين تري داره

به من یه مدت لیدی میل داد الان فاسمیل میخورم کلسیمش بیشتره
فست میل ب من ندادع

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی