بادی تنش کن دیگه نمیتونه درش بیاره
پسر منم همینه روزی ده تا پوشک خراب میکنه
فقط تروخدا فکر نکن این یعنی دیگه باید از پوشک بگیری
بله مال کنجکاویه بادی یا رامپر تنشکن از سرش میوفنه
آره دختر منم همینه پوشک میکنم خودش چسپش رو باز میکنه شلوارش رو درمیاره یه وضعی هست اصلا موندم باهاش چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.