۶ پاسخ

منم دارم
وای خیلی بده😢

ویتامین و مکمل هاتو ادامه بده

یه مدت طبیعی تا یکسال میریزه ولی بعد ۶ ماه کمتر میشه
برای من بدتر بود

منم خاهر منم🥲

اهن میخوری؟
سه چهارماهگی شروع میشه ک اون ریزش طبیعیه نی نی هم داره

مولتی ویتامین مگه نمیخوری

سوال های مرتبط