مگه شکم دوم هم پولیه😐😐😐😐😐
اینام دفتر دستک درست کردن براخودشونا
من دوقلو باردارم شکم اول بهم گفت ۳۰تمن
منم دومی دکتر هیچی نمیگیره فقط بیمارستان میشه ۶۵ با بیمه میشه ۲۵
شکم اول چقدر خوب میگیرن قزوین گرونه
خوب میگیره بمن گفت ۵۵
دکتر من واسه سزارین ۳ میلیون میگیره
اول دومشو نمیدونم
برا شکم اول ۱۵ تومن گرفته ازم
اولین بارمه
گفته ۲۰ میگیره
ولی بیمارستان ۶۰ میگیره
جمعا ۸۰
ک قطعا کلی خرج اضافیم میکنن تو پاچه ادم تا ۱۰۰ میرسونن
والا خوب گفته
من شکم اول ۶سال پیش ۲۰تومن دادم
دوروز پیش زنگ زدم بیمارستان گفت دکتر من ۱۶۰ملیون میگیره
بخاطر همین میخام برم نیمه خصوصی
منم شکم دومم سزارین
رفتم بیمارستان دولتی تحت نظر دکتر همونجا هستم خودشم بدون هزینه اضافه عمل میکنه
شکم دوم واقعا انصاف نیس پول بگیرن...
منم دومم ۱۵ میگیره
اره شکم اول ۱۵ میگیره از من ۸
وقتی اولی سزارین باشه دیگه دومی هم سزارینه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.