امروز پوره سیب زمینی شروع کردیم... دوست داشت🤗

تصویر
۷ پاسخ

پسر من اصلا خوشش نیومد🥲

پسر من بدش میاد عوق میزنه

خیلی رقیق نیس؟
غلظتش باید مثل ماست چکیده باشه

پوره سیب زمینی با چی قاطی کردی

باچی مخلوطش کردی؟

نوش جونش من فردا میخام پوره بهش بدم🤗

پسر من متنفر

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی