یک گروه الرژی داخل روبیکا داریم اگه دوست داریشمارم میزارم پیام بدین لینک بدم بیاین از مادرا بپرسید و از تجربه مادرا هم استفاده کنید
09378697074
الان چهارمدل باهم میدی؟؟ خب با دکترش مشورت کن اول
بیومیل سوی خیلی خوبه دختر جاری من میخورد اینقدر تپل بود نمیشد از سنگینی بقلش کنی راه بری
من ببلاکش که تموم شداپتامیل دادم خداروشکراذیتم نشد،ببلاک تلخه اپتامیل شیرینتره ازمزهش خوشش اومد
من ده مدل عوض کردم ولی انگار هیچی بهش نمیوفته 🥲💔شیر خودمم کمه متاسفانه مدفوعش سبز و یبوست میده فعلا دکترش گفته سیمیلاک کامفورت بهش بدم 😢
علائم حساسیت به شیر خشک چیه؟
بعد ممکنه بعد یک ماه چهل روز واکنش نشون بده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.