۴ پاسخ

سلام عزیزم دست دخترمنم شکسته بود منتها عمل نکرد
دکتر گفت بهش کشک زیاد بده کشک محلی
قلم گاو
کله پاچه
شیر
شربت اوستوکر ویتابیوتکس
اینا رو بهش دادم شربت رو حتما بگیر برای استخون خیلی عالیه
دخترم یه ماه دستش خوب شد
اگه گچ رو باز کردی مراقب باش که دوباره رو دستش نیوفته

عزیزم چرا شکسته

خدایااا به این کوچیکی چرا گچ گرفتی بمیرم برای بچه حتما ببر دکتر زازم

سلام عزیزم خوبی

سوال های مرتبط