اها مرسی
ذخیره اهنت داره پایین میاد هنوز کم خون نشدی ولی اگه قرص نخوری میشی
کلسترولت هم بالاس اگه سابقه بیماری قلبی،فشارخون،سکته قلبی یا مغزی کمتر از چهل سال تو خانواده داری باید قرص چربی بخوری
نه خدا رو شکر کم خونی ندارین بقیه ازمایشا هم خوبه فقط کلسترول لب مرزه روغن جامد روغن حیوانی غذای سرخ کرده پر چرب و کیک و اینا رو محدود کنید
کم خونی نداری فقط کلسترول لب مرزه باید رعایت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.