آبمیوه حتی طبیعی تا ی سال ممنوع چون بیشترقندمیوه داده میش و موادمفیدش مث فیبر داده نمیش
ازطرفی سیری کاذب میاره
خیلی کم
بله میتونی خیلی هم مفید هست ولی در حد 2.3 قاشق غذاخوری
بله، آب سیب طبیعی برای نوزادان بالای ۶ ماه قابل ارائه است. با این حال، قبل از دادن هرگونه غذای جدید به نوزادتان، بهتر است با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید تا از مناسب بودن آن برای شرایط خاص نوزاد شما اطمینان حاصل کنید.
از آنجایی که بدن نوزادان هنوز در حال رشد است، سیستم گوارشی آنها به اندازه کافی قوی نیست تا قند موجود در آبمیوهها را به راحتی پردازش کند. بنابراین، توصیه میشود که آب سیب را رقیق کرده و به مقدار کم به نوزاد خود بدهید. همچنین، از دادن آب سیب به نوزادان کمتر از ۶ ماه خودداری کنید.
من که میدم اب هویجم میدم دکترش هم گفت بده
بلهه
اره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.