۱۲ پاسخ

ما ترکام این رسمو داریم هر کی میاد نوزاد رو میبریم اتاق بعضیام نوزاد رو بالا نگه میدارن طرف باید از زیرش رد بشه

عجیب بود نبود

چه مسخره این خرافات چیه دیگه تا حالا نشنیدم 😐

چه حرفا نشنیدم من اصلا

وااای مادر شوهرم اینا اونجورین😐
مثلا چه معنی میده🤦‍♀️

نشنیدم اصلا

ما ترکا این رسم رو داریم هرکی بخواد بیاد بچه رو ببینه بچه رو میبریم بیرون از اتاق مهمونا میرن اتاق بعد بچه رو میاریم
این کار رو انجام میدن اگ کسی دعا و جادو همراهش باشه بچه طوریش نمیشه

پس اونایی که میان دیدن بچه چی😂 نمیشه اونا بیان ما بچه رو ببریم بیرون

اره ما ترکا تا ۴۰ روزگی کسیو ننیزاریم از غریبه ها بیان حالا آشناهام ک خیلی نزدیک بودن اومد بیرون اونا اومدن داخل بعد نوزاد رفت داخل
میگن این ۴۰ روز ب شدت سنگینه سنگینی همه میفته رو بچه
بیرونم نمیریم تا جایی که بشه

بیرون منظورشون بیرون از خونه نیست،منظور اینه که نوزاد رو از اتاق ببری بیرون پیششون،نه اینکه اونا بیان تو اتاق پیشش

وا😍😂😂

اخه اونا میان نوزادو ببینن 🤨

سوال های مرتبط