۵ پاسخ

ما اومد شمال ۱۱روزگی دخترم😬

فقط نزار هوا بره داخل بینی با پتو بکش روشو برای تنفس کمی جا بزار

میشه ولی اذیت میشید جفتتون

اره بابا من همه جا بردم

تا ۴۰‌روز نبری خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪🩷 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪🩷 ۴ ماهگی