کسی بوده واژنش تیر بکشه یعد زایمان زودرس بگیره؟؟؟

۶ پاسخ

نه عزیزم طبیعیه اینروزا میگذره به خودت استرس نده همش الکی نگرانیم

من بغل کشاله ام اینجوریه 😑ازدیشب

من خیلی زیاد داشتم ولی مشکلی هم نداشتم بنظرم این چیزا رو باید از دکترت بپرسی چون سونو نشون میده اگه خدایی نکرده مشکلی باشه

طبیعی هیچی نیس

سلام عزیزم
ما مادر های ۲۱ و ۲۲ هفته تو ایتا گروه زدیم اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدیم توی ایتا پیام بده تا لینک گروه رو بفرستم برات
این روتو صفحه شخصی خودت تایپ کن بفرست ایدی منه
@Eitttaaa

🙄🙄😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان آق پسر مامان آق پسر هفته بیست‌وسوم بارداری