اینجا درباره قند چیزی نوشته ؟!ازمایشگاه گغت قند نرمال و خوبه

تصویر
۴ پاسخ

اره فکنم ۷۶ باشه خوبه

قنده عززیزم FBS
من اونقدر ازمایش قند دادم دیگه 🥺🥺🥹🥹

خوبه خداروشکر ۷۶

قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته سی‌وهفتم بارداری