نه نمیش
من بعد 15سال اوردم بازهم سزارین شد
والادراصل نمیشه امامن بشتری بودم خانمه بچش یسال و۳ماه بود باسزارین دنیااومده بودبعدنیومده بودبراسزارین دومی انقدخونه نشسته بوددردش بگیره اومده بودبیمارستان وسربچه بیرون بود ایاهم طبیعی دنیااوردن بعدفهمیدن اولی سزبوده یسره دکترامیومدن میگفتن خوبی هی شکمش اینلردمعاینه میکردن که المه تعجب کرده بودن
چه کاریه چرا میخوای این کارو بکنی؟ یبار زیر شکمت رو پاره کردن حالا میخوای جای دیگه رو هم پاره کنی؟ حالا خطراتش به کنار
شدن ک میگن بعد ۳ سال یا ۵ میشه ولی بستگی ب پزشکت داره، معمولا این ریسک و نمیکنن ک وی بک کنن....، چرا میخوای طبیعی باشه؟؟؟
خطر داره احتمال پارگی رحم هست
من بعد۱۵ سال نشدبازسزارین شدم
بعد 10سال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.