من خیلی رفلاکس داشتم و بدجور سوزش مری، به مطب دکترم گفتم از دکتر پرسیدن، گفتن پنتوپرازول ۲۰، شما هم همینجوری بپرس که خیالت جمع باشه
من دگه تا چند لقمه غذا میخورم انگار بخام بالا بیارم اینجوری میشم دیگه نمیخورم قدم میزنم یکم بهتر میشم توهم به دکترت پیام بده اگه شماره ای ازش داری بدون مشورت چیزی نخور
اره فاموتیدین هر۱۲ساعت مجازه تو بارداری. دکتر من داد بهم
سلام عزیزم
ما مادر های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳هفته تو ایتا گروه زدیم اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدیم توی ایتا پیام بده تا لینک گروه رو بفرستم برات
این روتو صفحه شخصی خودت تایپ کن بفرست ایدی منه
@Eitttaaa
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.