من چن روزه به غیر از گرمیچر اینا بهش بادیان یذره میدم میخوره روزی دوباره خوابشم بهتر شده دلدرد و دلپیچشم بهتر شده خودمم بعد غذا میخورم
رازیانه بده بهش
کولیف داده دکتر دختر من
ولی تجربهم میگه، ماساژ شکم خیلی کمک میکنه، با کف دست دورانی در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده تا باد شکم و مدفوعشو تخلیه کنه، راحت میشه بچه
عزیزم کولیک اصلا درمان نداره قطره پدیابست کولیک رو میدن که رازیانه داره بشدت گرمه صورت دختر من پرشد گرمی و جوش یه دکتر باتجربه بردم گفت کولیک در سه ماه و نیم اول رشد نوزاد طبیعی دارو نداره فقط نباید یبوست داشته باشه من ترنجبین میدم برای یبوست دو روز شکمش کار نکنه یه قاشق چایخوری و اینکه در این دوران نوزاد به محبت مادر و بغل کردن نیاز داره مرتب با روغن زیتون کمر و شکمشو چرب کن با آب گرم بشور
ببر دکتر گلم
این روزا میگذره گلم
من تازه از دکتر دارم میام این قطره و داد بم واسه دل درد و نفخ
قطره ک بهش میدی اره ؟
خودت روزی ۴یا۵ بار بعد غذا نعنا دم کن بخور عالیه من پونه هم میریزم و زیره نفخشو میگیره نبات هم بزن بخور
دکتر بردی؟! قطره میده کنترل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.