سلام چقدر ازاین شربت بع بچم بدم تب داره؟

تصویر
۷ پاسخ

تبش چنده ؟؟

برا من روش نوشته درصورت تب بالا ۳ سی سی .
البته فعلا پاراکید میدم
این برا تب های بالای ۳۸و نیمه. ۳۹عه

پسرم من ۸۵۰۰ وزنشه با شیاف و پاراکید پایین نیومد پروفن هر ۸ ساعت ۳ سیسی تجویز کرد دکتد

چند کیلوه؟

وزن بچه چقدر هست استامینوفن بهداشت میگه دو برابر وزن

بر استس وزنش دکتر باید بهتون بگه یا از دکتر داروخانه بپرسین
مردم عادی ممکنه اشتباه کنن خطرناکه

استامینوفن بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولو😘 مامان رادین کوچولو😘 ۱ سالگی
مامان فنچ کوچولو مامان فنچ کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی