۸ پاسخ

دخترم ب ب ، م م ، چی، نه ،بیا یه بار گفت دیگ نگفت همینا زیاد حرف نمیزنه
پسرم بابا،بابایی، دای یعنی دایی، آپ یعنی آب ، ی چند تا دیگم هست یادم نمیاد

دخترمن بابا،مامان،اب بده،عمه،ننه،جیز،کفش(تفش میگه)،اینو بده،مال منه،هاپو،طوطومیگه

بابامامان عمه هاپوحمام ماهی صدای حیوانات فاطی خاله رومیگه اله عمو مریم مموش اب تاب

عزیزم اصلا عجله نکن که نه خودت اذیت بشی نه بچه ت هرکی یه مدله ولی معمولا از ۱۷ تا ۱۸ ماهگی به حرف میان

تقریبا نزدیک به دوسالشون بوده گلم
پسرمن عمه دایی بابا مامان دد هَم بده ماهی بیا ..اینارو می گه ولی بیشتر با اشاره چیزایی که می خوادهم می گه ولی تو این سن بیشتر نامفهوم ممکن باشه

پسر من ب ب،دد،هیس،عههه،أی،جیز،بابا،ده تا،
ت ت،گ گ،یییی🤣اینارو میکه خواهر

خوب یک سال ۱۰ماه میشه نزدیک ۲سال

دختر منم خیلی حرف میزنه منتها نامفهوم🤣🤣

سوال های مرتبط