دختر منم دومین شیشس که داره میخوره اوایل طعمش دوس نداش قبل اینا طعم توت فرنگی بود اینا موزی.ولی خورد الانم دیگه باطعمشم اوکیه
من که قطره A+D پدیا بست میدم نمدونم خوبه یانه
به منم بهداشت داد ولی دکترش گفت خوب نیست and میدم بهش
به دختر من نساخت خیلی استفراغ میکنه از وقتی بهش میدم من قبلش یورویتال دادم این ماه بهداشت داد دیگه نگرفتم فقط ی هفته اس میدم بشدت استفراغ میکنه
اره پسر اولم همش از همین میخورد
چطوره که معلوم نیست دکتر گفت ۶ ماه بدم نوزاد برای تقویت بینایی و دندان
اینو بهداشت به من داد،دکترم هم گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.