۱۴ پاسخ

من قنداق کردم چون بچم از دستش میترسید فقط بخاطر همین واکرنه بقیه الکیه

من نکردم همه هم گفتن 😂ولی الان خودش داره خود به خود اوکی میشه اینا همه الکیه

اره خیلی تاثیر داره حتما کلاه بند دارا سرش کن یک روز به پهلو چپ یک روز به راست یک روزم به کمر بخوابون

فرم سر اره تاثیر داره لازم به بستن نیس ولی همیشه به یطرف نخوابه به هردوجهت بخوابه بیداریشم یچیزی براش اویزون کن که بالام نگاه کنه سرش خوش فرم شه
قنداقم بچهایی که رفلکس بدنشون زیاده ،یه قنداق شل یا این اغوشی سویسیا یا کیسه خواب خوبه که شدت پرش بدنشون هی بیدارشون نکنه راحت بخوابن

اره خیلی تاثیر داره من بچم انقد به مشت خوابیده الان صاف شده سرش مشکل منم اینکه بچم به پهلو نمیخابه

نه هااا الکی بابا منم هیچ کدوم از این کارها نکردم

نه بابا اصلا
من پسرمو قنداق میکردم ک راحت بخابه
بعد توی نه ماهگی با وزن بالا راه افتاد پاهاش پرانتزززز
اینقدر نگرانش بودم بردمش پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان گفت برو سه سالش شد پاهاش کامل صاف شده اگه نشد بیارش الانکه لاغرشده پاهاشم صاف شد

بفرما

تصویر

آره تاثیر داره من هم کلاه میذاشتمش هم پیشونی میبستم هم اینطرف اونطرف میخوابوندم زیرسرکتاب میذاشتم

اینکه چطوری بخوابونی اره تاثیر داره من سر دختر خیلی فرم گرد و قشنگی داشت همش طاق باز میخوابوندم هی میگفتن ب پهلو هم بزار اهمیت ندادم الان پشت سر دخترم صاف شده و از دو طرف بزرگ و گرد کلا فرم سرش ریخت به هم الان بالش فرم دهی خریدم روزی نیم ساعت هم ب پهلو چپ و راست میخوابونم

من هیچکاری نکردم
سر دخترمم اوکیه

منم نکردم هر چی خدا بخواد 🫡

سر بچه را ببندی شکل سرش زودتر خوب میشه
ولی اگه نبندی باید بالشت فرم دهی بگیری تا شکل سر بچه خربزه ای نشه

منم اینککار نکردم توکل بر خدا 🙂

سوال های مرتبط