هرزگاهی نبض ب سمت چپ‌میزنه بد چپ قط میشه میزنه راست بچس ینیییی؟؟؟

۴ پاسخ

شمام بی حال میشین دستو پاتون میلرزه ؟؟ زود زود باید دراز بکشم تورختخاب تا بهتر بشم . شمام اینطورید؟؟

دقیقا برای منم همین طوره .

حرکت بچه من مثل نبض نیست، قشنگ حسش میکنم

منم این نبض و همیشه دارم،فک میکنم خون رسانی به رحمه ولی وقتی هرازگاهی داری بله نینی

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان jojo مامان jojo هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری