شمام بی حال میشین دستو پاتون میلرزه ؟؟ زود زود باید دراز بکشم تورختخاب تا بهتر بشم . شمام اینطورید؟؟
دقیقا برای منم همین طوره .
حرکت بچه من مثل نبض نیست، قشنگ حسش میکنم
منم این نبض و همیشه دارم،فک میکنم خون رسانی به رحمه ولی وقتی هرازگاهی داری بله نینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.