۴ پاسخ

براچی ازمایش نوشته؟
منم شنبه میبرمش

من از این پلاستیکا واسه بچه اولم گذاشتم میکندش بدش می اومد ظرف از ازمایشگاه گرفتم اومدم پوشکشو برعکس پوشوندم برعکس جیش جذب نمیشه جمع میشه داخل پوشک و شیر دادمش یک ساعت بعدش بازش کردم پرش جیش بود ریختم تو ظرف دادم شوهرم برد ازمایشگاه

از اینا بخر یدونه از داروخونه برا ازمایشه بمن تو بیمارستان داده بودن
خیلی آسونه اون قسمت گردیش قسمت تناسلی بچرو میکنی توش اطرافشم یه چسب مخصوص داره میچسبه به پوست بعد مایبیبی بزن هروخت جیش کرد اون ظرف موشنبایی رو بکَن بردار

تصویر

پلاستیک چی؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا💙 مامان پارسا💙 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری