۱۸ پاسخ

۳ماهگی سنتی بخیه

۳۲ روزه بود فکر کنم با حلقه ختنه کردیم اگه قراره ختنه کنین هیچوقت نگه مدارین بزرگ بشه همون کوچولویی ختنه کنین اصلا اذیت نمیشه بچه چون تکون نمیخوره و‌حس دردش خیلی کمتره

سه ماهگی لیزر عالیترینه وقتی بچه هنوز غلت نمیزنه و پوستش نازکتره زودتر خوب میشه البته از نظر من

سنتی ۳۱ روزش بود

۲ ماهگی پسرم کش پاره شد تو اتاق عمل هم ختنه کردن هم عمل دیگشو انجام دادن
روششم بخیه زده بودن

۵۳ روزگی با حلقه

پسر اولم پنج ماهگی با روش حلقه در حد جیش اول گریه کرد ولی چون‌تپل بود حلقه خوب جا نیفتاد دکترش هم خوب راهنماییم نکرد و چسپندگی گرفت.پسر دومم بعد واکسن‌دوماهگی اونم فقط جیش اول درد داشت خیلی بهتر بود بلد بودم نزاشتم چسپندگی بگیره زودترم حلقش افتاد

۴۰روزگی باروش حلقه

من دوهفته هست کردم
ینی ب معنای واقعی دهنموگ....ییده
کاش زودترمیکردم
اگ نکردی حتما بکن بزرگتربشه دردسرش بیشتره
بابیهوشی توبیمارستان کردم
بخیه زده تاالانم بخیه هاش نیفتاده ازبس ک شلوغ میکنه
شبا خواب نداره
باهربار جیش کردن تونه قیامت ب پامیکنه
خداشوهرمو لعنت نکنه اون نذاشت زودتر بکنم الان دردسرش برای منه بدبخته

۲۲ روزه بود به روش حلقه

۳ ماهگی روش سنتی

من بچم ۴ماهش بود ختنه اش کردم به روش حلقه
خیلی هم عالی بود زخمشم زود خوب شد

۳۰ روزگی به روش سنتی

۲.۵ ماه به روش حلقه

سه ماهه ب روش لیزری

سپهراد ضعیف بود دکترش اجازه نمیداد ببریم برای ختنه
۵ ماهش تموم شد اجازه داد
به روش حلقه

۲۷ روزش بود ب روش حلقه

بعداز ۴۰ روزگی فک کنم ۴۲یا۴۳ روزش بود با روش حلقه

سوال های مرتبط

مامان 𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓫𝓪𝓷𝓸𝓸 مامان 𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓫𝓪𝓷𝓸𝓸 ۱ سالگی