مامانا اطلاعات تون ببرین بالا یه کم سرچ کنید این طرف اون طرف.
زردی هیچ ربطی هیچ ربطی به تغذیه نداره الکی خودتونو نینی رو داغون نکنید.
زردی به تجمع بیلی روبین در خون می گن همش مربوط به خون مادر و جنینه .
یکی میگفت رب انار
هیچی به خوراکت ربطی نداره بعد زایمان ایجاد میشه اینا افکار قدیمیه بزن تو گوگل دلیل اصلی زردی نوزاد میاره برات
کاسنی
خاکشیر
خنکی
خوراکی به بیلیروبین نوزاد ربطی نداره گروه خونی متفاوت نوزاد و مادر باعث زردی میشه
عرقیجات نخور بعدا بچه ات رفلاکس میگیره😬
اگر میتونی هر روز آب انار و لیمو شیرین بخور
خاک شیر عرق کاسنی صبحا ناشتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.