۷ پاسخ

فقط اینفاکول

عزیزم اگ رفلاکسیه فقط پدیا و کولیکز میشه
پدیا بهتره

اینفاکول عالیه

پدیا بست دکتر داد جواب نداد کولیکز گرفتم بهتر بود

کولیف خیلیی خوبه من دکترم ب بچم داد

کولیف عالیع

کولیکز برای پسر من جواب بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷نیلا نیکان 💙 مامان 🩷نیلا نیکان 💙 ۲ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی