۱۰ پاسخ

چ انتظاری داری
دختر من ۳۲۰۰دنبا اومد الان نزدیک ۵ ماهش ۵۳۰۰نهایت شده باشه
ولمون کن

چقد موضع گرفتید ،راست میگه وزن گیریم آنچنان خوب نیست با توجه به اینکه تپل بوده تو تولد ولی طبیعیه

عزیز من استاندارد ماهی ۷۰۰ تا ۱ کیلیوعه
چرا همه تو گهواره فقط میخوان بچه هاشونو چاق کنن
اظافه وزن میگیرن باید رژیم بدین بچه طفلی رو

لووووس🤕😂

داری پز میدی مثلا تو دوماهگی وزن بچه ات انقدره خوبه دیگه میخوای چاق قلمبه بشه تو دوماهگی

حالت خوبه؟

حالا بچه من ۴ ماهشه ۶ کیلوعه😐🫩
عزیزم وزن گیریش کاملا نرماله من نمیدونم مامانا چ اصراری دارن بچه از تپلی بترکه

خوبه دیگه
چی‌میخای از بچه

خواهر جان دیگه بیشتر از این از بچه چه انتظاری داری؟ ماشالله وزنش خوبه.
بعدم وزن بچه موقع تولد یه مقدارش ورمه و میاد پایینتر. به اینکه اونجا ۴ کیلو بوده خیلی نگاه نکن

خوبه دیگ ماشاءالله

سوال های مرتبط