خانوما من اصلا سوزش معده ندارم یعنی بچم کچله ؟😂😂

۱۸ پاسخ

ن ربطی نداره

منی که میمیرم از رفلاکس معده

منم دو سه روزه تازه شروع شده سوزشم

اگه بچه شما مودار باشه و مال من کچل اون دنیا حتما به خدا اعتراض میکنم🤣
نمی‌دونم این حرف چقدر درسته ولی پایه علمی نداره
من خودم موهای پرپشتی دارم ولی همسرم بوره و موهاش کم پشت ببینیم ژنتیک رو از کدوممون به ارث خواهد برد🤩

منم ندارم 😂😂 همش میگم کچله حتما

من چند روزه دارم قبلا نه🥲

اگه مو‌ به سوزش معده ربط داشته باشه من قراره یه تیکه پشم بدنیا بیارم که یذره بچه بهش وصله

فکر نکنم
بچه مگه تو کیسه آب نیست.

من بچم سفالیکه سوزش معده داشتم میگفت بخاطر موهاته بچته میخوره ب بالا😐😐😐😐میگفتم بابا سر بچه من پایینه😂😂😂

نه عزیزم منم نداشتم بچم‌ خیلی پرمو بود حتی پشتشم پر مو بود.

وای دقیقا مشکل منم بود سر دو تا دخترام خیلی سر معده ام می‌سوخت ولی سر این نه به هیچ عنوان میگم نکنه به باباش بره کچل بشه🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂

منم زیاد ندارم نکنه کچله واقعا 😐😂😂

من تازگیا گرفتم 🥺

اما الان سر پسرم اصلا اونجوری نیستم😩💔

سر دخترم به شدت معده ام میسوخت و قرص میخوردم و دخترم انقدر پشمالو بود😍👧🏻😂

وای من ابم مبخورم میمیرم از سوزش و ترش معده

ن بابا
چرا همه امروز اینو میگن😑😂

سوال های مرتبط