۵ پاسخ

در حد یه ربع بیست دیقه میجوشونم بعد فریز میکنم

ن خام

آره ولی خیلی کم در حد ۲۰ دقیقه میزارم بجوشه بعد سرد که شد فریز میکنم

منم خام میذارم

نه خام خام فریز میکنیم

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا ۹ ماهگی