نترس من تو بارداری قبلیم ۱۲ هفته سرکلاژ شدم ۱۸ هفته پساری گذاشتم ۲۵ هفته با وجود استراحت متوحه شدم۲ سانت فانلینگ شدم و سرویکسم شده ۱۵ با اینکه استراحت مطلق بودم
خلاصه ۳ بار بستری شدم دارو دادن
روزی ۳ تا شیاف ۳ تا دوفامد ۳ تا ایزوکسوپرین با هفته ای یه آمپول استفاده میکردم
خداروشکر تا روز آخرم رفتم بزور سزارینم کردن
منتهی من کاملا مطلق بودم خوابیده غذا میخوردم حتی ،دستشوییم فرنگی بود ، پله نمیرفتم،مطب دکترم تو ماشین میخوابیدم با سرعت خیلی کممم میبردنم
۳۵ هفته سیسمونی خریدم اونم با ویلچر بردنم با هزار ترس و لرز خیلیم نمیگذره از این دوران پسرم ۱۷ ماهشه
الانم باز باردارم سرکلاژ پساریم با همون شرایط منتهی متاسفانه استراحت ندارم اصلا بخاطر پسرم
انشالله چیزی نمونده برسیم به هفته های امن..
دکتر به شما چی گفته عزیزم برای باز شدن دهانه رحمت؟قبل عمل باز شده یا بعدش؟ طول دهانه رحمت چنده؟
عزیزم من یک سانت دهانه رحم باز از دوازده هفته سرکلاژم فعلا پنچ هفته تحمل کردم😅💔
بعد از سرکلاژ باز شده؟
من بافانلینگ ۲۰در۳۲با وجودسرکلاژ وسرویکس۱۷ استراحت مطلق شدم و الان خداروشکر۵هفته ست هیچ مشکلی پیش نیومده،نگران نباش فقط بسپارش به خداخودش همه چیزو درست میکنه
فایلینگ ۲۲ یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.