عزیزم چقد فانلینگ بودی؟؟
آره سرکلاژم باز کردم 35 کارای خونمم میکنم هنوز باز نشدم
میرسونی نترس گلم
بله عزیزم من سر پسرم ۲۴ هفته با وجود سرکلاژ فهمیدم سرویکسم ۱۴ شده و فانلینگم خداروشکر با استراحت مطلق و امپول و شیاف تا ۳۶ هفته رسوندم امپول ریه هم زده بودم پسرم ۳۵ هفته و ۴ روز بدنیا اومد حتی دستگاهم نرفت شکر خدا
چون هفتت بالاس پساری نمیزارع؟
خیلی استراحت کن بزار به ۳۲برسی حتی غذاتو هم دراز کش بخور
من بدون سرکلاژ تا اینجا رسوندم 🥲
منم طول سرویکسم ۳۵ هست ولی فانلینگم یکم ازهفته ۲۴ ولی تا الان رسوندم
همین الانم تو هفته خوبی هستی یکم مراقبت کن ۳۲ به بعد امنه امنه چیزی نمونده استراحت کنی میرسونی من ۲۶ هفته ۳ روزم دیروز درد داشتم ان اس تی خوب بود ولی عوضی به زور معاینه کرد استرس دارم البته درد اینا ندارم الان برا منم دعا ک حداقل برسونم ۳۲ هفته
من 20بود کول نرم شده بود دکتر گفت باید سرکلاژ بشی ولاه تا دور دیگه زایمان میکنی خطر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.